צחי וסרשטיין אנרגיה ירוקה

יש לה את זה: ראשון לציון כמו שלא הכרתם

לקנות דירה בראשון לציון, אחת ולתמיד – איפה הכי כדאי לקנות דירות יד 2 בעיר?

העיר ראשון לציון הפכה בשנים האחרונות לאחת מהערים המבוקשות ביותר בישראל ולא בכדי. המיקום האסטרטגי במרכז הארץ, הקרבה למקומות בילוי ותרבות מרכזיים, סוגי המגורים המגוונים והאיכות הגבוהה של שירותי הציבור בעיר. כל אלה הופכים את ראשון לציון לעיר אטרקטיבית, צעירה ואיכותית אשר מושכת אליה זוגות צעירים ומשפחות רבות.
אם אתם מחפשים דירות יד 2, 3-5 חדרים בראשון לציון, חשוב שתדעו מהן השכונות המבוקשות ביותר בעיר. מוכנים? בואו נצא לדרך…


שכונת אברמוביץ'

אחת השכונות המבוקשות ביותר במזרח העיר. היא מצליחה לשמור על צביונה השקט והירוק תוך נגישות וקרבה למוסדות ציבוריים ופיננסיים.
תמהיל מבני המגורים בשכונה כולל מבנים צמודי-קרקע ותיקים, בנייני מגורים שאינם גבוהים יחד עם פרויקטים חדשים של בנייה מודרנית. יצוין גם כי חלק גדול מהמבנים הוותיקים בשכונה עברו שיפוץ במסגרת פרויקט ההתחדשות העירונית, אשר מקנים לה חזות מרשימה במיוחד.
בנוסף, בשל ריבוי מוסדות החינוך ומתחמי הבילוי והקניות, נחשבת שכונת אברמוביץ' למתאימה במיוחד לזוגות צעירים ולמשפחות.


שכונת נווה הדרים

שכונה שקטה הממוקמת במזרח העיר. מאופיינת בתמהיל בניה של בתים משותפים ישנים יותר ופרויקטים חדשים.
אוכלוסיית השכונה מגוונת באופייה, וכן ניתן למצוא בה מרכזי פנאי וקניות מפותחים, במרחק קצר ממרכז העיר.

שכונת מישור הנוף
מישור הנוף הנה אחת מהשכונות החדשות ביותר בראשון לציון. הפשרת הקרקעות החקלאיות שהביאה להקמתה יצרה מצב בו חלקה הצפוני של השכונה מורכב בעיקר מפרויקטים של בניה רוויה ואילו חלקה הדרומי מכיל בתים צמודי קרקע.
השכונה נחשבת לשכונה אטרקטיבית מאד בעיני זוגות צעירים ומשפחות עם ילדים, אוכלוסייתה ברמה סוציו-אקונומית גבוהה, וקיים בה ביקוש גדול לדירות.

פרופיט – מחברים בין בתים לאנשים 
על מנת ליהנות מההזדמנויות העסקיות הגלומות בשכונות המובילות בראשון לציון, בדגש על מזרח ומרכז העיר, רצוי שלא להסתמך על כישוריכם בלבד.
זה הזמן לפנות למתווך מקצועי, יועץ נדל"ן בראשון לציון שמתפקידו לשמש כיד ימינכם לאורך כל הדרך, החל משלב איתור הנכס המתאים תוך התאמה מדויקת על פי צורך אישי, סיוע בתכנון כלכלי של העסקה המתגבשת והכרת שוק הנדל"ן המקומי.
בתהליך רכישת דירה בליווי חברת "פרופיט", תיהנו משקט נפשי, ואפשרות לנצל את הניסיון שצברנו במרוצת השנים וכך להימנע מטעויות שעלולות להיות יקרות מאוד בעתיד.

קשור ומומלץ – שיפוץ אמבטיה ⇐

דילוג לתוכן